Grattis Grattis snutten! <3

jo.. så kom dagen, då snutten min fyller stor pojke :)
tänkte att han skulle få frukost på sängen... men den busen klev upp precis innan jag va klar så han fick sätta sig i soffan så serverade jag han frukost där ist, han bytt om och hade lite brottom till jobbet :)
vart julgröt, juce, kaffe, jordgubbar med socker och mjölk... så en blombuket. Så glad han blev då :)
hade ett grattis kort åt han åxå, som jag tappade bort igår :S får hitta på de innna han slutar jobbet :P men de gör jag.

Efter jobbet kommer hans familj och så på fika och grattar honom, sen mot kvällen kommer min familj och så... hehe, bäst att dela upp alla då de är så många.

Blev ingen tårta igår, så får göra dom nu innan Mathias kommer hem då. weee, älaskar tårtor och gott.. men som Maria säger .."tänk på magen" :P

Nu diska och dona.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0