Oskulden!

Jahapp, första gången då... oskulden i denna blogg. (:
Vet inte va man ska skriva, fick internet för 2 dagar sen...(tror jag) så de är ju kul.
haft fullt upp i veckan me lite diverse saker, så i helgen kom broder (Ronnie med 2 av barnen (Theo & Zelda). De är ju åxå kul! (: men så måste dom åka hem lika fort dom kommer hit känns de som :( Dom bor ju typ i Arboga så inte varjje dag man ser dom.

Nu i veckan då... honey fyller år på Onsdag! (: annars ska jag söka kurser på komvux, handla julklappar och så... Så på Lördag är det då födelsedagsfest (för Mathias) och inflyttningsfest. vi slog ihop de (:

åååh, Inge kul när Mathias e borta hela dagarna... Först jobbar, sen hockey. Just nu e han på träning och kommer vid 20.30 om jag räknat rätt, så ska vi gå och hämta vårt köksbord som vi ska moneta upp (:

Vad har ni för er i veckan då? (:
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Mia:) kul att du skaffat blogg;)

2008-12-15 @ 21:48:51
Postat av: Mathias

Hej baby, kul att du har en blogg :) nu kan jag hålla koll på dig oavsett om jag är hemma eller inte ;) puss

2008-12-15 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0