Uppesittarkväll.

Hallå hallå.
Vart födelsedagsfest och inflyttingsfest i lördags :) kul kul!
bara de att många kom lite sent.. men men, så lite besviken på några.. (inge namn)
så vart de heartan och dansa loss, naajs :) ett tag sen nu. Så vart de "efterfest" hos oss.. utan alkohol.. haha.
En person var ju MINST sagt knasig.. :S

På söndan klev jag upp vid 15 tiden tror jag.. blää, för mkt sömn åt mig.
så blev de bara laaata i soffan med popcorn, mys och cocacola. :) me like.
Så igår vart de städa sen till Maria och fika på em. trevens :)

Idaaaag, så blir de middag, glögg och så.. och uppesittarkväll med bingolott hemma hos lillasyster.
blir Kristina & Elias (lillsyrran & hennes karl), Jenny & Mange (storsyrran & hennes karl), jag & Mathias, mamma.
Hoppas man vinner massa!  ;D *hålla tummarna*

Så julafton i morgon! :) då ska vi alla vara hos mammsen i bomhus, sen åka till Mathias pappa fira jul vid KalleAnka.
Så blir de nog julfest här den 25:e åxå, på juldagen.
Ha en god jul allihopa!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0