va ett tag sen nu...


Sorry, va ett tag sen nu ju... vart så mycket.
som i lördags så va man å festade... Mathias hade hit hockey pojkarna och drack lite bira, så jag och Nova drog till Maria så drack vi lite öl och vin där då ist :P sen stack vi till fest nr 2 där killarna va (vid borgis) och sen vart de Goja.. gaah, vilken besvikelse :/ men dricka fick vi uppe vid VIP med grabbarna, och kul hade vi ändå ;) sen hade jag tur så jenny min systeryster jobbade på taxin då och skjutsade hem mig, Mathias och Maria till henne, där Nova väntade på oss, så sov vi över.

I Söndags fyllde mamma år, så va dit och grattade henne :)
Så idag...... !!
Tok städat Mathias gammla lägenhet och åkt med 3 svängar till återvinningen med ett stort släp fyllt... :O fy fan vilket jobb, så städa lägenheten åxå för att sedan lämna över nykeln. Och bara Mathias och jag som gjort allt åxå. ojojoj säger jag bara. mellan 8.30 - 14.30 har de tagit ungefär... ALDRIG flytta mer! >:[

any way...
(kännde att jag behövde beklaga mig lite)

Sen va Mathias bort och lekte lite och jag stack till mammsen och hälsade på och pustade ut.
sen affären och plocka lite med saker vi fick med hit. Så kom Mathias lillasyster förbi och ska sova över :) najs najs.
så imorgon blir de åka till valbo och shoppa :D

men nu ska vi spela guitar hero, sen se film.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0