weehoo!

fun fun.
Igår så vart de lite firande av älskot min. först hade han köpt mAx ( tyst nu Maria ;P) sen så vart de fika med hans familj -hans pappa som är borta och jobbar tills imorgon. Grattis Grattis föresten! just de.. Mathias pappa fyller idag
:)

sen så skjjuutsade vi Mathias syster till valbo och fortsatte mot sandviken (strax utanför tror jag) för att hälsa påen polare till Mathias och hans fuga. Martin och sanna. Dom var jätte trevliga! vart fika och bus med Nova och deras hund :) så inspektera deras jätte fina villa dom bott i 3 år... så lite renovering och sånt har dom då hunnit med kan jag säga :) *vill åxå ha*

Så idag då, hålle rpå att stylar Nova lite... så vänta på Mahias, så ska vi åka och köpa ny soffa och lite sånt :D åååh så kul! kan knappt vänta, vill dit NU. men han slutar kanska om 1 -1,5 timme.
Så får vi lite mer främande att gratta Mathias idagdå.. min familj med respektive  kommer idag ist för igår, då allt dröjde ut på tiden och så. men mer fika idag då :) Så på fredag kommer Mathias pappa hem .. så blir gratta han och Mathias då :D haha, blir nog rund som en boll till helgen :P


ligger på mellan 10-14 läsare/dag, men knappt kommentarer :(
ne nu duscha Nova.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg :)

2008-12-18 @ 15:41:56
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg :)

2008-12-18 @ 15:42:37
Postat av: Mia

men tack tack, du anonyma läsare :)

sånt blir jag glad av :)

2008-12-19 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0